Instrukcja demontażu produktu Fujitsu Stylistic 5021d po zakończeniu eksploatacji jest ważnym elementem procesu recyklingu. Istnieje kilka etapów demontażu, które należy wykonać w celu prawidłowego usunięcia produktu zgodnie z obowiązującymi wymogami dotyczącymi recyklingu. Pierwszym krokiem jest odłączenie zasilania i wyłączenie produktu. Następnie należy odłączyć wszystkie kable i przewody, odłączyć wszystkie urządzenia zewnętrzne i usunąć wszystkie dyski twarde. Po zakończeniu tych kroków można przystąpić do demontażu obudowy. Należy uważać, aby nie uszkodzić żadnych elementów podczas demontażu. Na koniec należy usunąć wszystkie zużyte części i wysłać je do odpowiedniej instytucji recyklingowej. Demontaż produktu Fujitsu Stylistic 5021d po zakończeniu eksploatacji jest ważnym krokiem w procesie recyklingu i pozwala przyczynić się do ochrony środowiska.
Ostatnia aktualizacja: Instrukcja demontażu produktu po zakończeniu eksploatacji Fujitsu Stylistic 5021d
Nie znalazłeś poszukiwanej dokumentacji, skontaktuj się bezpośrednio z naszym Doradcą Technicznym.
Umiejscowienie i opis podzespołów hybrydowych Podzespół Umiejscowienie Opis Akumulator pomocniczy 12 V Zespół akumulatora do pojazdów hybrydowych (HV) Przewody zasilania Falownik/ przetwornik Silnik benzynowy Silnik elektryczny Generator elektryczny Sprężarka układu klimatyzacji (z falownikiem) Zbiornik paliwa i przewód paliwa Prawa strona przedziału bagażowego Akumulator kwasowo-ołowiowy zasilający podzespoły niskiego napięcia. Konsola środkowa Zespół akumulatora litowo-jonowego (Li-ion) 201, 6 V, składający się z 56 niskonapięciowych (3, 6 V) ogniw połączonych szeregowo. Podwozie i komora silnika Komora silnika Komora silnika Komora silnika Komora silnika Komora silnika Podwozie i środek Przewody zasilania w kolorze pomarańczowym przewodzą prąd stały (DC) wysokiego napięcia między zespołem akumulatora HV, falownikiem/przetwornikiem i sprężarką układu klimatyzacji. Kable te przewodzą również trójfazowy prąd przemienny (AC) między falownikiem/przetwornikiem, silnikiem elektrycznym i generatorem. Wzmacnia i przekształca prąd wysokiego napięcia z zespołu akumulatora HV na trójfazowy prąd przemienny, który napędza silniki elektryczne. Falownik/przetwornik przekształca również prąd przemienny z generatora elektrycznego i silników elektrycznych (hamowanie regeneracyjne) w prąd stały, który ładuje zespół akumulatora HV. Pełni dwie role: 1) Napędza pojazd. 2) Zasila generator ładujący zespół akumulatora HV. Silnik jest uruchamiany i wyłączany pod kontrolą komputera pokładowego. Trójfazowy silnik elektryczny wysokiego napięcia prądu przemiennego będący elementem przedniego zespołu przeniesienia napędu. Napędza przednie koła. Trójfazowy generator prądu przemiennego wysokiego napięcia stanowiący element zespołu przeniesienia napędu, ładuje zespół akumulatora HV. Trójfazowa sprężarka wysokiego napięcia prądu przemiennego napędzana silnikiem elektrycznym. Benzyna ze zbiornika paliwa jest dostarczana do silnika za pośrednictwem przewodu paliwa. Przewód paliwa biegnie pod środkiem <strong>pojazdu</strong>. *Numery w kolumnie podzespołu dotyczą ilustracji na kolejnej stronie. 6
Umiejscowienie i opis podzespołów hybrydowych (ciąg dalszy) Specyfikacje Silnik benzynowy: Silniki elektryczne: Skrzynia biegów: Akumulator HV: Masa własna: Zbiornik paliwa: Materiał ramy: Materiał nadwozia: Liczba miejsc: Silnik ze stopu aluminium, o pojemności 1, 8 litra i mocy 98 KM (73 kW) Silnik prądu przemiennego o mocy 80 KM (60 kW) Tylko automatyczna (sterowana elektronicznie przekładnia bezstopniowa) Szczelnie zamknięty akumulator Li-ion 201, 6 V 3450 lbs/1565 kg 11, 9 gal/45, 0 litrów Stalowa typu Unibody Poszycie stalowe, z wyjątkiem aluminiowej pokrywy komory silnika i opcjonalnego dachu z poliwęglanu. 7 pasażerów 7
- Page 1 and 2: Benzynowo-elektryczny układ Hybrid
- Page 3: Spis treści Informacja o modelach
- Page 6 and 7: Identyfikacja modeli Toyota PRIUS +
- Page 8 and 9: Identyfikacja modeli Toyota PRIUS +
- Page 12 and 13: Działanie układu Hybrid Synergy D
- Page 14 and 15: Zespół akumulatora do pojazdów h
- Page 16 and 17: Bezpieczne postępowanie z wysokim
- Page 18 and 19: Wycieki W modelach hybrydowych PRIU
- Page 20 and 21: (2) Wyjąć osłonę zwory serwisow
- Page 22: Uwaga: • Akumulator Li-ion zawier
- Page 25 and 26: 3. WYMONTOWAĆ OSŁONĘ ZWORY SERWI
- Page 27 and 28: (4) Unieść dźwignię regulacji p
- Page 29 and 30: 11. WYMONTOWAĆ PODZESPÓŁ GÓRNEG
- Page 31 and 32: 15. ODŁĄCZYĆ PRZEWÓD RAMY Uwaga
- Page 33: (4) Wymontować zespół akumulator
- Ponad 18 lat doświadczenia
Ponad 18 lat na rynku, ponad 600 tys. zamówień, 97% zadowolonych Klientów – taki wynik zobowiązuje. Zaufaj faktom i wybierz Cyfrowe. pl!
54 pasjonatów w zespole54 pasjonatów fotografii i filmowania, w sumie blisko 500 lat doświadczenia! Ponad 300 filmów edukacyjnych na YouTube, 1000 poradników na blogu firmowym!Ponad 23 tysiące produktówPonad 23 tys. produktów prawie 400 marek, dostępnych w jednym miejscu. Sprzęt dla początkujących oraz unikalne pozycje dla profesjonalistów. Nie znalazłeś interesującego Cię produktu? Skontaktuj się z nami, zamówimy go specjalnie dla Ciebie!97% pozytywnych opinii