Canon 9549a001 XL2 Camcorder 680 KP to profesjonalna kamera cyfrowa, która została specjalnie zaprojektowana do filmowania w profesjonalnych warunkach. Kamera posiada profesjonalne funkcje, w tym sensor CMOS o wysokiej rozdzielczości, zaawansowane ustawienia obrazu, 3-calowy wyświetlacz LCD i szerokokątny obiektyw o ogniskowej 4.3-76.2mm. Kamera zapewnia wyjątkowo wysoką jakość obrazu przy minimalnym szumie, a także możliwość rejestrowania wideo w rozdzielczości HD. Ponadto, kamera wyposażona jest w szereg dodatkowych funkcji, takich jak wbudowane wyjście HDMI, wsparcie dla dysków twardych i opcjonalne akcesoria takie jak mikrofony i osłony przeciwsłoneczne. Canon 9549a001 XL2 Camcorder 680 KP to doskonały wybór dla profesjonalistów poszukujących wysokiej jakości kamery cyfrowej.
Ostatnia aktualizacja: Specyfikacja części Funkcja Canon 9549a001 Xl2 Camcorder 680 Kp
Zapoznaj się z informacjami niezbędnymi do wysłania produktu do naprawy. Obejmują one wyszukiwanie autoryzowanych partnerów serwisowych, czynności, które należy wykonać w celu uzgodnienia naprawy, i zestaw odpowiedzi na często zadawane pytania.
- Proces serwisowania i naprawy
- Często zadawane pytania dotyczące serwisu i naprawy
Proces serwisowania i naprawy
Urządzenie Canon wymaga serwisu — co trzeba zrobić?
Jeśli wymagana jest usługa objęta ryczałtowym kosztem (np. usługa konserwacji lub aktualizacji), usługę Wizyty serwisowej dla produktu można zamówić za pośrednictwem portalu Canon Online Service & Repair Portal, który prowadzi użytkownika przez proces składania zamówienia.
Mogą wystąpić różnice w zależności od kraju, dlatego należy zapoznać się z informacjami na stronach pomocy technicznej właściwej dla kraju zamieszkania, korzystając z modułu wyboru kraju.
Urządzenie Canon nie działa — co trzeba zrobić?
W pierwszej kolejności należy zapoznać się z pomocą techniczną dla produktów zawierającą informacje, które mogą przydać się przy rozwiązywaniu problemu. Po wybraniu urządzenia można skorzystać z sekcji często zadawanych pytań i pobrać instrukcje obsługi, sterowniki oraz oprogramowanie (także układowe).
Wizytę serwisową dla produktu można również ustalić za pomocą portalu Canon Online Service & Repair, który prowadzi użytkownika przez proces składania zamówienia. i oferuje porady dotyczące rozwiązywania problemów (jeśli dotyczy).
Urządzenie Canon wymaga serwisowania lub naprawy — dalsze czynności
1 — Zażądaj serwisu lub naprawy
Prosimy o skorzystanie z naszego portalu Canon Online Service & Repair w celu zgłoszenia żądania na stronie Zamów wizytę serwisową lub Zamów naprawę.
Użytkownik zostanie poprowadzony przez odpowiednie kroki w celu dostarczenia wszystkich istotnych informacji (np. typu żądania, informacji o awarii, dowodu zakupu itp. ) i może dodać do żądania dodatkowe produkty (jeśli ma to zastosowanie).
Użytkownik zostanie poinformowany o lokalizacji, w której ma być świadczona usługa — w profesjonalnym centrum serwisowym firmy Canon lub u autoryzowanego partnera serwisowego firmy Canon. Należy pamiętać, że autoryzowani partnerzy serwisowi firmy Canon są niezależnymi organizacjami, w związku z czym działają zgodnie z własnymi warunkami i postanowieniami. Dlatego przed wysłaniem jakichkolwiek produktów do serwisu lub naprawy warto skontaktować się z nimi w celu uzyskania dalszych informacji.
W zależności od produktu możemy skierować Cię do naszego zespołu pomocy technicznej, aby mógł on udzielić dalszej pomocy.
2 — Po wysłaniu zgłoszenia serwisowego i/lub naprawy należy wydrukować „Podsumowanie zamówienia” i dołączyć je do przekazywanego produktu
Po przesłaniu zgłoszenia można wydrukować „Podsumowanie zamówienia”, którego kopia zostanie również wysłana pocztą e-mail (w przypadku konieczności wydrukowania w późniejszym czasie). „Podsumowanie zamówienia” zawiera wszystkie szczegóły zgłoszenia i należy je dostarczyć wraz z produktem, w przypadku wysyłania do serwisu (profesjonalne centrum serwisowe firmy Canon lub autoryzowanego partnera serwisowego firmy Canon). Umożliwi to punktowi serwisowemu potwierdzenie odbioru produktu i dostarczenie wszystkich informacji potrzebnych do przetworzenia żądania.
3 — Urządzenie musi być solidnie zapakowane na czas transportu.
Wysłanie produktu do profesjonalnego centrum serwisowego firmy Canon lub autoryzowanego partnera serwisowego firmy Canon nie oznacza, że użytkownik zawarł umowę z firmą Canon, w związku z czym firma Canon nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek straty lub szkody powstałe w trakcie transportu.
Zalecamy, aby produkt był bezpiecznie zapakowany. Instrukcje można znaleźć w przewodniku użytkownika. Niezastosowanie się do nich może doprowadzić do dalszych uszkodzeń podczas transportu. Warto również rozważyć ubezpieczenie urządzenia, szczególnie w przypadku bardzo wartościowych urządzeń. Istnieje również możliwość osobistego dostarczenia produktów do profesjonalnego centrum serwisowego firmy Canon lub autoryzowanego serwisu firmy Canon.
4 — Jak wygląda procedura serwisowania lub naprawy po wysłaniu produktu?
Jeśli produkt został wysłany do profesjonalnego centrum serwisowego firmy Canon:
Po dostarczeniu do punktu serwisowego produkt zostanie zarejestrowany w systemie napraw, a klient otrzyma wiadomość z potwierdzeniem odbioru produktu.
Po przetworzeniu zamówienia i ocenie produktu natychmiast zajmiemy się zamówieniem (zgodnie z warunkami świadczenia usługi i naprawy) lub, w stosownych przypadkach, skontaktujemy się z Tobą w celu uzyskania zgody na kontynuowanie procedury (np. w przypadku ofert określających czas i koszt).
Akceptacja zamówienia i realizacja umowy zakupu serwisu i naprawy ma miejsce w momencie rozpoczęcia przez nas żądanego serwisu lub naprawy, chyba że powiadomiliśmy użytkownika, że nie przyjmujemy zamówienia. Warunki umowy zostaną przez nas zachowane, a klient otrzyma kopię wraz z potwierdzeniem zamówienia.
Za pomocą portalu Canon Online Service & Repair można sprawdzić stan zgłoszenia i w razie potrzeby nawiązać kontakt z profesjonalnym centrum serwisowym firmy Canon.
Jeśli produkt został wysłany do autoryzowanego partnera serwisowego firmy Canon:
Należy pamiętać, że autoryzowani partnerzy serwisowi firmy Canon są niezależnymi organizacjami, w związku z czym działają zgodnie z własnymi warunkami i postanowieniami oraz procedurami.
Uwaga: Powyższe informacje są przeznaczone wyłącznie do celów informacyjnych i nie stanowią żadnej umowy między firmą Canon a klientem. Szczegółowe warunki korzystania z profesjonalnego centrum serwisowego firmy Canon lub autoryzowanego partnera serwisowego firmy Canon mają pierwszeństwo przed wszystkimi informacjami zawartymi na tej stronie.
Powrót do początku
Często zadawane pytania dotyczące serwisu i naprawy
P: Chcę skorzystać z serwisu. Jakie mam możliwości?
O: Jeśli chcesz skorzystać z serwisu produktu firmy Canon, profesjonalne centra serwisowe firmy Canon oferują szeroki zakres usług objętych ryczałtowym kosztem, w zależności od produktu:
Wizytę serwisową dla produktu można zamówić za pośrednictwem portalu Canon Online Service & Repair, który prowadzi użytkownika przez proces składania zamówienia.
Partnerzy serwisowi firmy Canon mogą oferować równoważne lub podobne usługi.
P: Mój produkt uległ awarii. Jakie mam możliwości?
O: W przypadku awarii produktu firmy Canon zapewniamy sieć punktów serwisowych (w skład których wchodzą profesjonalne centra serwisowe firmy Canon i autoryzowani partnerzy serwisowi firmy Canon), którzy z przyjemnością naprawią produkt zgodnie z oryginalnymi specyfikacjami firmy Canon. pl/support/consumer_products/contact_support/? type=repair">Wizytę serwisową dla produktu można zamówić za pośrednictwem portalu Canon Online Service & Repair, który prowadzi użytkownika przez proces składania zamówienia.
Wszystkie punkty serwisowe w naszej sieci mogą przyjmować zlecenia naprawy za pośrednictwem poczty/kuriera lub osobiście.
W przypadku gdy produkt jest objęty gwarancją handlową firmy Canon, wszelkie wykonane naprawy będą bezpłatne dla użytkownika (zgodnie z odpowiednimi warunkami, które można znaleźć w Centrum gwarancji). Jeśli produkt nie jest objęty gwarancją handlową firmy Canon, wszelkie naprawy będą płatne.
Klient może również skorzystać z ustawowych praw dotyczących sprzedaży towarów i może skontaktować się ze sprzedawcą, od którego zakupił produkt, w celu omówienia wszelkich opcji wsparcia, które sprzedawca może mu zapewnić.
P: Mój produkt uległ awarii i nie jest objęty gwarancją handlową firmy Canon. Ile będzie kosztować naprawa?
O: W przypadku wygaśnięcia gwarancji handlowej firmy Canon lub gdy rodzaj usterki nie jest objęty gwarancją, profesjonalne centra serwisowe firmy Canon mogą zaoferować szereg płatnych opcji naprawy w zależności od produktu:
Wszystkie płatne opcje naprawy podlegają naszym warunkom korzystania z serwisu i naprawy.
W przypadku, gdy punktem usługowym jest autoryzowany partner serwisowy firmy Canon, będzie on mógł zaoferować naprawę za opłatą. Dokładne dostępne opcje mogą się jednak różnić i podlegają warunkom autoryzowanych partnerów serwisowych firmy Canon.
P: Produkt uległ awarii. Czy można go wymienić, zamiast naprawiać?
O: Sposób naprawy produktu zostanie określony według wyłącznego uznania profesjonalnych centrów serwisowych firmy Canon i autoryzowanych partnerów serwisowych firmy Canon.
Można również skontaktować się ze sprzedawcą, od którego zakupiono produkt, w celu omówienia wszelkich opcji pomocy technicznej, które mogą być przez niego udostępniane.
P: Czy muszę dołączyć akcesoria, gdy wysyłam produkt do naprawy?
O: W przypadku korzystania z internetowego portalu Canon Online Service & Repair, w zależności od rodzaju wskazanej usterki, poinformujemy Cię, czy podczas wysyłania produktu do naprawy należy dołączyć odpowiednie akcesoria Canon.
Przykładowo w przypadku problemów z zasilaniem produktu przyczyną może być również bateria lub ładowarka, co może oznaczać, że powinny one zostać wysłane wraz z produktem.
Jeśli jednak nie uważasz, że istnieje związek między usterką a odpowiednim akcesorium Canon, najlepiej jest zachować je i wysłać tylko wadliwy produkt.
P: Jak pakować produkt, jeśli wysyłam go do serwisu lub naprawy?
O: Należy upewnić się, że produkt jest bezpiecznie zapakowany oraz zapoznać się z instrukcją obsługi, aby uzyskać szczegółowe instrukcje dotyczące wysyłki, ponieważ w przeciwnym razie może dojść do dalszych uszkodzeń podczas transportu.
W przypadku drukarek zaleca się wykonanie następujących czynności:
W przypadku produktów fotograficznych i wideo zalecamy wykonanie następujących czynności:
P: Z kim kontaktować się, aby sprawdzić stan naprawy lub serwisu?
O: Jeśli produkt został wysłany do profesjonalnego centrum serwisowego firmy Canon, stan naprawy lub serwisu można sprawdzić w portalu Canon Online Service & Repair.
Jeśli produkt został wysłany do autoryzowanego partnera serwisowego firmy Canon, w celu uzyskania aktualizacji statusu należy skontaktować się z bezpośrednio z partnerem.
P: Co mogę zrobić, jeśli produkt nadal jest wadliwy po powrocie z naprawy?
O: W mało prawdopodobnym przypadku, gdy po zakończeniu naprawy nadal występuje problem, prosimy o kontakt z profesjonalnym centrum serwisowym firmy Canon, ponieważ gwarantujemy, że nasze naprawy będą wolne od usterek (zgodnie z warunkami świadczenia usługi serwisu i naprawy).
Jeśli produkt został wysłany do autoryzowanego partnera serwisowego firmy Canon, należy skontaktować się bezpośrednio z partnerem.
P: Czy mogę kupić części zamienne do produktu firmy Canon?
O: Zalecamy, aby naprawy były przeprowadzane wyłącznie przez profesjonalne centra serwisowe firmy Canon lub autoryzowanych partnerów serwisowych firmy Canon, ponieważ do bezpiecznej naprawy produktu mogą być wymagane specjalne narzędzia i oprogramowanie.W razie potrzeby oryginalne części zamienne firmy Canon można zakupić u wybranych autoryzowanych partnerów serwisowych firmy Canon lub u dystrybutorów części zamiennych:
CSI Service -Proclub Żytnia 1501-014 Warszawa
Tel. : +48 22 379 20 90Strona internetowa: http://www. pl
P: Jak długo produkt może być naprawiany po wprowadzeniu produktu na rynek?
O: Staramy się zapewnić jak najdłuższą dostępność trwałego wsparcia dla naszych produktów. Po wycofaniu produktu ze sprzedaży przez firmę Canon staramy się zapewnić dostępność części zamiennych przez następujące okresy:
GAMA PRODUKTÓW | MODEL | LATA | Lustrzanka cyfrowa | Seria EOS 1D, seria EOS 5D | 7 | Inne modele z serii EOS. | 5 | APARAT BEZLUSTERKOWY | Seria EOS R | Seria EOS M | OBIEKTYWY | Seria EF–L, seria RF-L, seria DO, seria TS-E i seria CN-E. | Wszystkie pozostałe serie obiektywów | LAMPA BŁYSKOWA | Wszystkie modele lamp błyskowych Speedlite | 5 | APARAT KOMPAKTOWY | Seria PowerShot G | PowerShot D30, PowerShot S120, PowerShot SX60HS, PowerShot SX70HS, PowerShot SX520HS, PowerShot SX530HS, PowerShot SX740 HS | FILMY | Seria LEGRIA; seria X (XF; XA; XL; XH; XC); seria ME; seria ML i seria Cinema EOS | Akcesoria: RC-V100, EVF-V70, SG-1, OU-700, SU-15, MO-4E, MO-4P, MA-400, CT-V1, SP-V1, WM-V1, WP-V1, WP-V2, WP-V3, DM-100, SM-V1 | PROJEKTORY | Seria XEED, seria LV i seria LX | 7 | LORNETKA | Wszystkie lornetki | DRUKARKI | Seria PIXMA i MAXIFY (z wyjątkiem modeli wymienionych poniżej) | Seria i-SENSYS | SKANER | Seria CanoScan | INNE PRODUKTY | Wszystkie akcesoria fotograficzne; obiektywy (EF50 F1. 8 STM; EF-M 22MM f/2. 0; EF-M 15-45MM F/3. 5-6. 3 IS STM); seria PowerShot (z wyjątkiem modeli wymienionych powyżej); seria IXUS; akcesoria i obiektywy wideo (z wyjątkiem modeli wymienionych powyżej); akcesoria i obiektywy do projektorów; kalkulatory; drukarki PIXMA (MG2xxx; MG3xxx; MG5xxx; MX4xx; MX5xx; TR45xx; TS3xxx i TS5xxx); Selphy serii CP; Seria Zoemini, nagrywanie IVY REC i skanery (CanonScan LiDE Series i seria P 2XX) | Brak części |
W przypadku gdy uzyskanie wymaganej części zamiennej w tym okresie nie jest możliwe, oferujemy naszym klientom alternatywne rozwiązanie.
Powrót do początku
Kontakt
Skontaktuj się z nami telefonicznie lub pocztą e-mail, aby uzyskać pomoc techniczną
Canon ID
Zarejestruj produkt i zarządzaj kontem Canon ID
Naprawa
Wyszukaj punkt serwisowy i przydatne informacje dotyczące procedury napraw
LEGRIA, profesjonalne kamery i kamery filmowe EOS
Numer seryjny kamery zawiera cyfry i litery lub tylko cyfry. Zazwyczaj składa się z 12 cyfr i jest poprzedzony literami „S/N”. Numer seryjny zwykle jest wydrukowany na etykiecie i najczęściej znajduje się na spodzie kamery lub pod baterią.
Przykłady umiejscowienia numeru seryjnego zostały zaznaczone na poniższych ilustracjach.
Numer seryjny można znaleźć także na białej etykiecie z boku opakowania, w którym dostarczono kamerę. Numer seryjny zazwyczaj jest poprzedzony 2 cyframi w nawiasie, np. (21), jednak cyfry w nawiasie nie są częścią numeru seryjnego.
Lokalizacja numeru seryjnego na tej etykiecie została zaznaczona na poniższej ilustracji. pl/media/Serial-Number-Camcorders-Box-Web_tcm125-1168492. jpg" data-aspect="0" width="100%"/>
CANON
PIXMA TS5350
CANON
PIXMA TS5350
ZREALIZUJ
WSZYSTKIE
KREATYWNE
POMYSŁY
Wielofunkcyjne urządzenie z Wi-Fi
do kreatywnych wydruków
POZNAJ CANON PIXMA TS5350
Canon PIXMA TS5350 to wielofunkcyjne urządzenie z Wi-Fi i Bluetooth, które otwiera przed Tobą zupełnie nowe możliwości. Drukuj bezpośrednio z komputera, telefonu i tabletu, łącząc się z usługami w chmurze (PIXMA Cloud Link) oraz swoimi kontami na Facebooku i Instagramie. Wykorzystaj swoją kreatywność, używając najróżniejszych papierów – w tym papieru magnetycznego i naklejkowego, matowego papieru dwustronnego i naprasowanek. Niezależnie od tego, czy drukujesz dokumenty, zdjęcia, czy materiały kreatywne, możesz mieć pewność ich doskonałej jakości, którą zapewniają kasety FINE z 4-kolorowym systemem atramentów. Canon PIXMA TS5350 automatycznie wykrywa szerokość papieru oraz posiada dwa podajniki, wyświetlacz OLED o przekątnej 1, 44 cala, LEDowy pasek stanu i przycisk QR, które ułatwiają sterowanie urządzeniem.
FUNKCJE CANON PIXMA TS5350
Bezprzewodowa łączność
Kasety FINE z atramentem
Drukowanie z urządzeń mobilnych
Dostęp do chmury dzięki PIXMA Cloud Link
Wyświetlacz OLED 1, 44”
Pasek stanu LED
Automatyczna funkcja ON/OFF
Automatyczne drukowanie dwustronne
Wykrywanie szerokości papieru
Podwójny podajnik papieru
Kwadratowy format papieru
Kreatywne wydruki
Uwolnij swoją wyobraźnię!
Canon PIXMA TS5350 to drukarka do zadań specjalnych, która pozwoli Ci zrealizować wszystkie kreatywne pomysły. Wypróbuj aplikacje Creative Park, Easy-PhotoPrint Editor i Message In Print, zainspiruj się kreatywnymi projektami, skorzystaj z samouczków i weź udział w artystycznych wyzwaniach, aby tworzyć niesamowite wydruki i materiały! Razem z Canon PIXMA TS5350 stworzysz własne naklejki i magnesy, zachowasz wyjątkowe momenty w postaci kwadratowych fotografii lub przygotujesz spersonalizowane dekoracje, prezenty i koszulki.
Kreatywne projekty
Canon PIXMA TS5350 to Twój kreatywny pomocnik! Dzięki urządzeniu możesz przygotować dwustronne kartki okolicznościowe, dowolne dekoracje i pełne emocji prezenty. Drukarka obsługuje papiery o wymiarach 13x13 cm oraz 9x9 cm, które doskonale nadają się do drukowania fotografii w modnym, kwadratowym formacie.
Twoje spersonalizowane naklejki i magnesy
Wybierz papier naklejkowy lub magnetyczny i zrealizuj swoje wydruki w nowy, oryginalny sposób. Stwórz własne magnesy ze zdjęciami lub zaprojektuj naklejki, które następnie umieścisz w dowolnym miejscu – także z tyłu Twojego telefonu, aby spersonalizować jego wygląd!
Nadaj ubraniom osobisty charakter
Urządzenie pozwala także przygotować naprasowanki, dzięki którym nadasz osobisty charakter swoim ulubionym koszulkom lub torbom. Po prostu wybierz ulubione zdjęcie lub grafikę, użyj specjalnego papieru, wydrukuj i naprasuj na tkaninę. To wszystko!
Bezprzewodowa łączność
Canon PIXMA TS5350 to urządzenie wielofunkcyjne z Wi-Fi i Bluetooth – technologiami, dzięki którym możesz nawiązywać połączenie bezprzewodowe, aby następnie zdalnie drukować, skanować lub korzystać z PIXMA Cloud Link, czyli usług w chmurze. Wygodną obsługę drukarki bezpośrednio z Twojego komputera, telefonu lub tabletu umożliwiają aplikacja Canon PRINT oraz moduły AirPrint (iOS) i Mopria (Android)..
* Funkcja skanowania do chmury jest dostępna tylko w przypadku używania oryginalnych atramentów firmy Canon.
Prosta konfiguracja, intuicyjna obsługa
Pierwsza konfiguracja Canon PIXMA TS5350 jest jeszcze łatwiejsza i zajmuje mniej czasu niż dotychczas, a intuicyjną obsługę urządzenia zapewnia wyświetlacz QLED o przekątnej 1, 44 cala. Canon PIXMA TS5350 posiada także dwa podajniki papieru, automatyczne funkcje wykrywania szerokości nośnika i drukowania dwustronnego oraz LEDowy pasek stanu, dzięki którym sterowanie urządzeniem jest proste, a drukarka bez trudu poradzi sobie nawet z najbardziej kreatywnymi zadaniami.
Najwyższa jakość wydruków w każdym formacie
Specjalne kasety FINE z atramentem ChromaLife100 gwarantują doskonałą jakość Twoich wydruków. Z Canon PIXMA TS5350 możesz mieć pewność zawsze wyraźnych dokumentów i żywych kolorów zdjęć, a fotografie bez ramki wydrukujesz aż do formatu A4. Urządzenie obsługuje także kasety FINE XL, które wydłużają czas pomiędzy wymianą kaset z atramentem oraz pozwalają oszczędzić nawet do 30% na wydruku jednej strony w porównaniu do kosztów używania standardowych kaset.
Creative Park
Urządzenia Canon PIXMA współpracują z aplikacją Creative Park, dzięki której możesz tworzyć naprawdę kreatywne projekty! Czekają na Ciebie najróżniejsze kolekcje i gotowe materiały, które możesz spersonalizować, dodając własne obrazy i tekst, a następnie wydrukować i złożyć, aby w ten sposób tworzyć specjalne kartki okolicznościowe, ozdoby ze zdjęć, własne dekoracje, modele 3D i wszystko, co tylko podpowie Ci Twoja wyobraźnia. Zarówno Creative Park, jak i dostępne w platformie materiały są dostępne bezpłatnie!
Easy-PhotoPrint Editor
Skorzystaj także z Easy-PhotoPrint Editor - aplikacji stworzonej z myślą o miłośniczkach i miłośnikach fotografii. Dzięki niej możesz łatwo i szybko edytować swoje zdjęcia, dodawać do nich teksty, stemple i obrazki, a także tworzyć najróżniejsze kolaże, kartki i plakaty. I to wszystko za pomocą smartfona! W ten sposób zaprojektujesz spersonalizowane materiały, które doskonale sprawdzą się jako prezent dla najbliższych lub będą wyjątkową pamiątką dla Ciebie. Easy-PhotoPrint Editor jest również aplikacją bezpłatną.